2017-05-17

"Aktywne Świętokrzyskie w Bodzentynie"-zaproszenie na imprezę rekreacyjno-sportową.

6 czerwca w Bodzentynie odbędzie się impreza rekreacyjno-sportowa pod nazwą „Aktywne Świętokrzyskie w Bodzentynie” współfinansowana ze środków Urzędu Marszałkowskiego województwa Świętokrzyskiego oraz Urzędu Miasta i Gminy w Bodzentynie. To kolejna edycja Pikniku Strzeleckiego wzbogacona o nowe inicjatywy, pulę nagród dla uczestników oraz możliwość integracji przy ognisku. W ubiegłym roku impreza zgromadziła setki miłośników sportów strzeleckich w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Bodzentynie. Tym razem na uczestników czekają cztery konkurencje: strzelectwo sportowe, łucznictwo, bilard oraz konkurencja marszobiegu. ZAPRASZAMY DO BODZENTYNA Koordynator wydarzenia: Magdalena Tusień-Kuzka e-mail: [email protected]   REGULAMIN „AKTYWNE ŚWIĘTOKRZYSKIE W BODZENTYNIE” Projekt współfinansowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego oraz Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie I. ORGANIZATORZY Uczniowski Ludowy Klub Sportowy „Jodła” Bodzentyn Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Bodzentynie II. PARTNERZY Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie Starostwo Powiatowe w Kielcach Region Kielce ŚGW IPA Polski Związek Bilardowy Persario Media Kraków III. MIEJSCE I TERMIN ZAWODÓW Miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Bodzentynie ul. Suchedniowska 6, 26-010 Bodzentyn, tel. (41) 3115033 Termin: 6 czerwiec (wtorek) 2017r. IV. CELE ZAWODÓW Popularyzacja sportów strzeleckich Promocja ZSP Nr 1 w Bodzentynie oraz Miasta i Gminy Bodzentyn Wyłonienie zwycięzców w poszczególnych konkurencjach Integracja grup młodzieży Promocja aktywności fizycznej wśród mieszkańców województwa świętokrzyskiego V. UCZESTNICTWO Uczestnicy zawodów zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania przepisów bezpieczeństwa oraz regulaminu zawodów. Zgłoszenia indywidualne przyjmowane będą do dnia 31 maja na adres mailowy: [email protected] bądź faxem pod nr (41) 31 15 033. Formularz zgłoszeniowy dla szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Każda zaproszona szkoła może zgłosić do konkurencji maksymalnie 16 osób (w tym 8 dziewcząt i 8 chłopców). VI. KOORDYNATOR PRZEDSIĘWZIĘCIA Magdalena Tusień-Kuzka, tel. 504 998 406 e-mail: [email protected] VII. ROZGRYWANE KONKURENCJE 1. Strzelectwo sportowe – broń: karabinek pneumatyczny – postawa stojąc – odległość 10 metrów – każdy z zawodników oddaje 7 strzałów do tarczy strzeleckiej – wynik stanowi suma uzyskanych najlepszych 5 przestrzelin z 7 – czasy strzelania– 10 min. – max. ilość punktów do zdobycia: 50pkt 2. Łucznictwo – rodzaj sprzętu: łuk sportowy – postawa stojąc – odległość 10 metrów, – każdy z zawodników oddaje 6 strzałów do tarczy okolicznościowej – wynik stanowi suma uzyskanych najlepszych 5 przestrzelin z 6 – czasy strzelania – 10 min. – max. ilość punktów do zdobycia: 50pkt. 3. Bilard – konkurencja polega na wbijaniu bil w uzy, które zostały ostawione według poniższego schematu. Przy rozpoczęciu gry zawodnik ustawia białą bilę w dowolnym miejscu na stole. – gra kończy się w przypadku: nietrafienia do uzy, wypadnięcia którejkolwiek z bilpoza stół, wpadnięcia białej bili do uzy, wbicia wszystkich bil poza białą do uz – każda bila w uzie to 5 punków – czasy konkurencji – 10 min. – max. ilość punktów do zdobycia: 50pkt. 4. Bieganie „Test Coopera” – konkurencja przeprowadzona w na boisku sportowym – bieg/marsz ciągły przez 12 minut – za każde pokonane, pełne okrążenie zawodnik otrzymuje 5 pkt. – max. ilość punktów do zdobycia: 50 pkt. * Zawodnicy, którzy przebiegną więcej niż 11 okrążeń (chłopcy) i 8 okrążeń (dziewczęta) otrzymają dodatkowo koszulki . VIII. KLASYFIKACJE Każdy z zawodników ma prawo startu w każdej z czterech konkurencji. Maksymalnie można zdobyć 200 pkt. Suma punktów uzyskana z poszczególnych konkurencji decyduje o miejscu w ustanowionej klasyfikacji indywidualnej. Suma punktów pięciu najlepszych zawodniczek i pięciu najlepszych zawodników szkoły decyduje o miejscu w klasyfikacji generalnej szkół. dziewczęta gimnazjum chłopcy gimnazjum dziewczęta szkoła ponadgimnazjalna chłopcy szkoła ponadgimnazjalna klasyfikacja generalna szkół VIP OPEN IX. NAGRODY Puchary i nagrody rzeczowe za miejsca I-III w poszczególnych klasyfikacjach (pkt. VIII REGULAMINU) Nagrody – upominki dla wylosowanych uczestników imprezy Koszulki dla najlepszych biegaczy Puchary za zajęcie miejsca I-III w konkurencji Strzelectwo Sportowe ufundowane przez Region Kielce ŚGW IPA Puchary za zajęcie miejsca I-IV w konkurencji Bilard ufundowane przez Region Polski Związek Bilardowy X. PLAN MINUTOWY I PIKNIKU 9.30 -10.00 rejestracja zawodników w Biurze Zawodów 10.00 – uroczyste rozpoczęcie imprezy 10.30 – 13.00 rozgrywki sportowe 13.00 – 13.45 poczęstunek 13.45 – 14.15 uroczysta dekoracja i podsumowanie zawodów 14.15 planowane zakończenie XI. PRZEPISY BEZPIECZEŃSTWA Na zawodach obowiązuje strój i obuwie sportowe W czasie rozgrywanych konkurencji obowiązują zasady fair play Każdy z uczestników ma obowiązek zapoznania się i przestrzegania regulaminu strzelnicy pneumatycznej ZSP Nr 1 w Bodzentynie. Wszyscy zawodnicy zostaną przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa obowiązujących na strzelnicy Jakiekolwiek zachowanie uznane przez sędziego za niebezpieczne może skutkować natychmiastową dyskwalifikacją. Nikt z wyjątkiem sędziów nie może komunikować się z zawodnikami znajdującymi się na stanowiskach w trakcie strzelania. Pomoc osób drugich na stanowisku strzeleckim jest zabroniona. W czasie strzelania obowiązują okulary strzeleckie. Ładowanie broni może odbywać się tylko po komendzie „Ładuj”, natomiast oddanie strzału – po komendzie „start” W przypadku awarii broni w trakcie strzelania, strzelec zgłasza awarię sędziemu – pozostając na stanowisku strzeleckim z bronią skierowaną w kierunku kulochwytu. Odkładanie naładowanej broni na stanowisku strzeleckim jest zabronione i grozi natychmiastową dyskwalifikacją. Opuszczenie stanowiska strzeleckiego należy zgłosić sędziemu wraz z okazaniem rozładowanej broni. Komendy wydawane przez sędziego i pozostałe warunki bezpieczeństwa – identyczne jak w regulaminach strzelań PZSS Sankcje i kary: ostrzeżenie, upomnienie, dyskwalifikacja. Wszyscy uczestnicy Zawodów są zobowiązani do ścisłego przestrzegania przepisów niniejszego Regulaminu, zasad bezpieczeństwa, Regulaminu Strzelnicy i poleceń osób prowadzących strzelanie. Niestosowanie się do w/w spowoduje dyskwalifikację i usunięcie ze strzelnicy. XII. INNE POSTANOWIENIA Organizator zapewnia sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zaplanowanych konkurencji w ramach imprezy pod nazwą „Aktywne Świętokrzyskie w Bodzentynie” W przypadku uzyskania przez kilku zawodników jednakowej ilości punktów Organizator zarządza dogrywkę w konkurencji strzelania z karabinka pneumatycznego do kulochwytów- kaczek magnetycznych. Zawodnicy mają obowiązek stawienia się na stanowisku rozgrywanej konkurencji wg czasu, który został im przydzielony w Biurze Zawodów Z uwagi na rekreacyjny charakter zawodów Organizator nie przewiduje wnoszenia protestów Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość nieznacznej modyfikacji Regulaminu Organizatorzy zastrzegają sobie prawo niedopuszczenia do zawodów wybranych osób, w szczególności, jeśli w ich ocenie mogłyby stworzyć zagrożenie bezpieczeństwa innych osób przebywających na miejscu rozgrywanej konkurencji. Opiekunowie grup szkolnych odpowiadają za zebranie od uczniów stosownych oświadczeń od rodziców o wyrażeniu zgody na udział w zawodach oraz braku przeciwwskazań do aktywności fizycznej, Każdy z uczestników imprezy wyraża zgodę na nieodwołalne i nieodpłatnego prawa wielokrotnego wykorzystywania zdjęć z wizerunkiem bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę i powielanie wykonanych zdjęć za pośrednictwem dowolnego medium wyłącznie w celu zgodnym z prowadzoną przez Organizatorów działalnością i celami projektu „Aktywne Świętokrzyskie w Bodzentynie” Załącznik Nr1 „AKTYWNE ŚWIĘTOKRZYSKIE W BODZENTYNIE” FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY dla szkół Nazwa i adres szkoły: ………………………………………………………………………………………………. L.P. IMIĘ I NAZWISKO klasa dziewczęta 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. chłopcy 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Imię i nazwisko opiekuna: ……………………………………………………………. Dyrekcja szkoły: [gallery columns="4" ids="9194"]]]>

Share on:
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp